Tillbaka till den gråa vardagen


Jovars, kanske pa tiden att skriva ett inlagg nu..
Var ju anda ett bra tag sen nu.


Varit hemma nu i en vecka + en dag. Hemlangtan borjade redan pa planet..
Hade en underbar semester.. Om man inte raknar med min jadrans influensa.
Lag i sangen nastan konstant i en vecka och sen haft hosta non-stop. Fortf inte blivit av med den helt.

Kul att se alla vanner ocksa.. Synd bara att Freaky va i England samtidigt.. Dalig tajming. Men hellre att ja ser honom en dag an ingen. Och Lajna ocksa... ute o reser.. Hoppas du har de kul o vi ses inom en snart framtid iaf.



Men Cicci och Figge.... TACK! For att ni gjorde min semester till hur den blev! :)

Och hur ar de nu att vara tillbaka da?
Hmm.. inte alls kul. Samma trakiga rutin varje dag.
Upp, kaffe, jobb, soffa, teve, bad, sova...repeat!
Och sa fick ja nyheten forsta dagen tillbaka pa jobbet att dom ska flytta mig till ett nytt hus med nya brukare.
Redan i November!
Fast att ja inte vill det sa har ja inget val. Antligen sa gor ja det eller sager upp mig.
Motiverande va!?

Men men, skont ar ju iaf att datorn funkar nu och mobilen (tack Cicci igen) sa lattare att halla kontakten med folk.




Foresten Cicci, vart ar mitt recpet pa Thai-grytan?!? :-P




Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej! Ja ska skicka receptet till dig på posten med lite thaikryddor :P har helt glömt bort att kolla bloggar sen du var här, men nu ska ja läsa din igen!! å kanske själv börja blogga igen. miss U !

2009-11-12 @ 12:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0