Begravning


Idag ar det Michaels begravning.
Vi mots pa jobbet vid halv 2. Da kommer kistan i begravningsbilen och vi aker efter den till krematoriumet. Dar kommer ceremonin ta circa 25 min. Sen aker vi ner till "The Courtyard", typ folkets hus, for att ha kaffe.
Alla som inte va pa begravningen kommer komma dit. Vi kommer diskutera roliga minnen osv och ge albumen vi gjorde till Michaels van.

Efter det jobbar ja ett nattskift.
Kommer bli ett tungt skift eftersom mina klienter kommer troligen vara deppade efter dagens handelser.
Sa typiskt. Forra skiftet jag gjorde dar var samma dag han gick bort. Och nu idag efter begravningen.
Kommer aven vara mitt sista skift jag gor i det huset innan jag flyttas till ett annat.
Sa vidare positivt kommer det inte bli..

Men men, det maste bli gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0