Vilken sovmorgon?


Jag hade inbillat mig sjalv att ja skulle fa sovmorgon idag iomed att alarmet skulle ringa kl7 och inte 5.30. Men vad hander?
Jag vaknar kl 4 pa morgonen o ar jattepigg mot alla odds...
Ligger bara o vrider o vander pa mig i sangen... Kunde inte alls somna om...
Sa nu steg ja upp o sitter med forsta kaffekoppen..

Idag har ja bara en kurs mellan 10-3..
Det jobbigt ar att dar den halls ar en bit harifran.. Tar 1,5 timmar att ga dit...
Mindre kul...

Och om EXAKT en manad flyger familjen hem och Cicci anlander!
Skiiiitkul :):)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm hur ska det tolkas?

Kram ändå!

2009-01-22 @ 09:00:33
Postat av: cicci

Haha det kan man tolka illa. men jag förstår hur du menar! längtar nåt så otroligt! puss

2009-01-22 @ 17:32:00
URL: http://ci1ia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0