Pojk och flickvans Fragor

  

Vad heter ni?
Sara & Rupert
Hur träffades ni? Pa Manhattans (en club) forsta gangen men de kommer inte han ihag, var for full. (samma kvall som Cicci o Freaky var har) Och drygt en manad efter det pa pubben genom en gemensam van.
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Nej det har vi inte annu :-P
Har båda körkort? Ingen har
Isåfall, vem kör bäst? Han har iaf ovningskort vilket jag inte har
Kommer du ihåg er första kyss? Jaa, hemma hos Gareth sittandes pa hans matta med en massa folk omkring oss.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han sa det nar han var full nagra dagar efter vi traffades pa nyar. Ja vantade 2-3 manader.
Vem är äldst? Rupert, gammal gubbe :)
Vilka stjärntecken är ni? Jag ar stenbock han at fodd 18 september, rakna ut det sjalva. Ja kommer inte ihag sant.
Vem fyller först på året? Jag. 13 Januari.
Vem är längst? Rupert men nagra ynka centimeter
Vem sjunger bäst? Han tycker nog att han gor det men ja maste ju sjalvklart halla pa mig sjalv..
Håller ni i handen på stan? Ja
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Blev du kär i första ögonkastet? Nej inte kar direkt.
Har ni någon speciell låt? Nej, men vi brukade skamta om att James Blunt - You are beautiful ar var eftersom vi bagge HATAR den...
Har ni några "fri kort"? Jag har Wentworth Miller och han har Kate Beckinsale
Har ni varit utomlands tillammans? Sverige :)
Vilket är ert bästa minne? Sverige semestern 2oo8 :):) Helt klart! 
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi sitter i soffan med tanda ljus och diskuterar eller kollar pa TV.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast, iallafall alltid en kram..
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Han bodde hos foraldrarna ute pa vischan.
Blir du lätt svartsjuk? Nej inte direkt..
Brukar ni bråka? Mest sma-tjafs som oftast handlar om lagenheten, dvs stadning mm...
Ringer eller SMS:ar ni mest? Bada 2...
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Jadu, svar fraga.. What is it not to like?? Haha!
Brukar nån av er prata i sömnen? Han havdar att jag gor det men tills ja har inspelat bevis pa det sa vet ja inte vad ja ska tro..

  

Kom igen nu gott folk, ctrl C + ctrl V i er egen blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0