operation LATHET


Neeeej, nu ska ja lagga mig under tacket igen och halvsova och titta pa missade tvprogram + filmer.
Bara allmant lata mig.
Det ar min lediga dag efter manga dagars slit och da far man gora sa!! :)

Och om ja sitter upp har lange kommer ja bara roka en massa o min kara tobak ar nastan slut, inge bra de.. Hoppas de lilla ynkliga ja har kvar i paketet racker tills Pojk slutar jobbet och kan kopa med hem.
Orka ta av sig pyjamasen och ga till affaren.. Ingen anstrangning idag inte.
Iallafall tills pojk kommer da rullgardin och gardinstang ska upp i gastrummet redo for Ciccis ankomst!

Ses lite senare med mera bilder :)



(taget med mobilen, bra kvalite va!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0