Och mamma foresten..


.. Fick ni mejlet igar kvall med all information??

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hej! Kika gärna in mina porträtt på min blogg eller hemsida: www.emmadammdrawings.se och berätta vad du tycker :-) Du får gärna lägga till mig på bloglovin också så lägger jag till dig! Kram

2009-01-17 @ 17:23:52
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: niclas & carina

It wasn't too much choices.

But we understand that departure 10:30am Sunday morning will limit.

We've asked Ian if he can drive us to the airport on Sunday. Then we may go to Rugby for the nightlife

fyi, Ian & Sue living in Leicestershire, up northeast from Coventry.

Will keep you updated.

Thanks Rupie !

2009-01-17 @ 17:44:49
Postat av: Fredrik

Menar du Spam brevena du sänder vidare?;)

2009-01-17 @ 18:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0