Min dag i Bristol


Jag overtraffa verkligen mig sjalv idag!
Kopte inte alls sa mycke som ja trodde ja skulle gora.

Vi lamnade Hereford jamt efter 12.. Akte in till Bristol till ett nyoppnat jattestort shopping-center eller vad man nu ska kalla de. Fanns hundratals med affarer.
Lyckades spendera min New Look voucher med planbok, halsband, armband o en slags top-klanning... typ tunika... Hade ja haft batterier i kameran sa hade ja fotat :)
Sen knalla vi runt dar en massa... Va duktig o gick inte ens in i jattestor Primark. Visste att om ja gjorde de sa skulle ja inte komma ut levande.. Eller iallafall med en massa jobbigt minus pa kontot.

Sen drog vi och at gourmet-burgare. Och sa korde vi ivag till Ikea.
Shoppade en massa dar inne.. Ljus i massor, sma koksgrejjor och ja vet knappt vad de va..
Endast £47 spendera ja dar iaf.
Sen gick vi dit dar dom hade maten. Fanns inte sa varst mycke att valja mellan.
Men de blev 4 pasar kottbullar, dom 3 sista falukorvarna, rakost, pepparkakor (ANTLIGEN) choklad, bilar, dajmtarta o en massa annat smaplock.
Dom enda chipsen dom hade var estrella dill HALF-FAT, inte alls lika goda.. Men ja korde pa 3 pasar bara for att liksom!!
Dom hade aven Pripps Bla o Norrlands Guld.. Var lite frestande att kopa men bestamde mig att ja sakert skulle ha haft sonder dom i bilen isaf.
Spendera samma summa dar ocksa. £47.
Sen var de bara o rulla hemat i morkret.
Hemma kl 8.30.. Och da var ja mycket nojd o belaten!

Kolla pa Big Brother forst och sen hade ja ett langt bad.
Nu blire att krypa i kojs snart.
Ska upp tidigt imorrn o klippa haret!
Funderar pa o klippa av mer an halften.. Typ ha jamt under axlarna..
Vad tycks?



Foresten, ni har val inte missat att de e min fodelsedag imorrn :) blink-blink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0