Lite senare under morgonen


Nu har ja hunnit fa i mig 3 koppar kaffe.. Ska fixa haret nu och sen promenera en timma upp till kontoret.. Dar Charlie ar en stjarna och skjutsar mig resten av vagen! Taaaack!!
Maste bara komma ihag o kopa min lunch...

Och pojk ligger fortfarande o sover den jakeln. Va inne med en kopp te till han for en halvtimme sen men han somna nog om... Vill ocksa..
Men ser fram emot kursen idag.. Kommer bli larorik, Sist ja gjorde den sa alska ja den.. :)


Mamma, nej ja mena inte att de skulle va kul nar ni akte hem utan att de e kul att fa sa mycke besok under sa kort tid..Och att de inte ar sa lang tid kvar tills det! Formulera mig sjalv  ganska daligt dar.. sorry!

Kommentarer
Postat av: Mamma

TACK!

2009-01-22 @ 09:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0