God Morgon


Morgonstund har guld i mun! :)
Precis vaknat upp nu och sitter med forsta kaffen o branner ut en massa filmer.
Sen ska ja koka lite svenskt kaffe har ja bestamt :)

Radera inlagget ja skrev i fredags..
Jag var arg och ledsen nar ja skrev det och ja borde inte ha gjort det...
Alla par gralar och det var like mycket mitt fel..
Vi prata igenom allt igar och blev basta vanner igen.
Blev tillomed nagra ol pa puben med hans gamla van Calvin och sen kinesmat.
So nothing to worry about...
Jag ber om ursakt! Inge bra att blogga nar man e bakfull o arg...
Pojk blev jatteleden ocksa, vilket ja verkligen inte mena!

Nu ska ja borja blogga om trakiga saker igen.. Typ om hur manga koppar kaffe ja haller i mig osv..

Kommentarer
Postat av: cicci

Hann aldrig läsa det inlägget!! Men det viktiga är att allt är bra nu :D drar till sälen idag!

2009-01-25 @ 10:18:56
URL: http://ci1ia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0