Onsdag


Igar tog vi det lugnt med god pasta carbonara och 2 sasonger av Kvarteret Skatan :)
Blev annu en tidig natt.. Men mycket behovligt... Forsta morgonen som Cicci gick upp innan mig ocksa...
Har precis kollat pa Ant and Decs Saturday night Takeaway.. Mycket bra underhallningsprogram.
Nu star Cicci i duschen efter blir det min tur..
Planerat att ga ner pa staden och shoppa runt lite.. Ska forsoka komma ihag att ta med kameran och ta lite bilder och lagga upp.. Lattare sagt an gjort... Men ja ska forsoka...
Ses sen! :)
Hoppas ni njuter av kylan och all sno.. Har ar det var-vader och solsken :):) Underbart!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du, det är faktiskt plusgrader nu och det töar, hur det ser ut på vägarna o trottoarerna behöver jag inte säga, men våren är nog på väg hit med snart...

(fast jag saknar england o vädret där väldigt mycket fortfarande)

KRAM PÅ ER ALLA

2009-02-25 @ 21:18:09
Postat av: Andreas Sandén

Hejsan hejsan!

Satt på jobbet o slösurfade lite i brist på annat, och kom ihåg att du hade en blogg =)

Hur är allt med dig nu för tiden då?

Hoppas allt är bra. Kram

2009-02-27 @ 11:09:25
URL: http://crettin.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0