Me Today

 

Dagens mående: Bra
Dagens borde: Jobba
Dagens frisyr: Hast-svans
Dagens klädsel: Nya toppen & jeans
Dagens gjort hittills: Latat mig :)
Dagens planer: Jobba + Jobba
Dagens materiella vill ha: Alla andra eBay kop
Dagens längtan: Tills familjen + Cicci kommer
Dagens fundering: Vad ska ja ha med mig for lunch
Dagens beroende: Kaffe, Cigg & Data
Dagens tråkigaste: Att det ar kallt ute
Dagens tidning: Gardagens News of the World
Dagens låt: Zeromancer - Eurotrash
Dagens ovanligaste: Jag var uppe med tuppen igen
Dagens ros: Rupert, som gav mig kaffe pa sangen imorse



Nu ar de ju ganska svart att ta kort pa sin egen rygg med en webcam.
Men lite av ringarna ser man ju iaf... O mina sma pluttiga stars :)

Vi ses imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0