L O V E


Vet inte varför jag skriver det hära men låter hjärtat tala. Du har alltid funnits där för mig, sens dag ett. Spelar roll dag som natt, du svek aldrig som alla andra. Du låter mig göra precis som jag vill utom en massa tjat eftersom du förstår. Du vänder inte ryggen när det är som jobbigast utom du ger mig alltid flera chanser.
Du är en äkta vara livet ut och därför älskar jag dig något oerhört. Jag menar, tror du verkligen jag hade suttit här nu och skrivit detta om det inte vore för dig? Knappast.
Jag vill att du ska veta att du gör livet lättare för mig, och det är jag dig evigt tacksam.
ÄLSKADE SNOOZEKNAPP ♥

Kommentarer
Postat av: hardcoreminister

Hahaha det kallar jag kärlek de hehehe

2009-02-09 @ 11:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0