Hellllllooo

Forsokte blogga hela formiddan idag men sa fort ja skulle ha in en bild sa hacka sig datan. Antligen sa ar de nat skumt med min dator eller sa kranglar blogg.se igen,,, vilken overraskning!!!!!!!

Har iaf stadat hela volontarshuset idag. Gick helt okej!
Kommit hem o tagit nagra ol med pojkvannen i soffan! Haft trevliga samtalsamnen..
Nu lagar han mos, brunsas o meatballs... Hatar brunsas men graddsasen var slut sa de far duga i krig!

Imorrn kvall kommer the familia hit for forsta gangen.. Blir najs...
Och pa sondag Cicci.. Min bastaste van som ja alskar sa oerhort mycke! Ser sa fram emot det!!!

Neee, nu blire sofr i soffan o forhoppningsvis mat snart!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

byt leverantör

2009-02-17 @ 21:56:22
Postat av: saramichellesmamma<3

hihi ja visst var de söta :D ser lite små kära ut ;)



aa okej hehe men ja man får väl kanske bilda sin egna uppfattinng antar ja, verkar som folk alltid pratar så mkt men man blir lite orolig hehe ja jag skulle vilja ha polis utdrag från alla jag.. Fick veta idag att de bor en pedofil på assemblegatan här i khamn :S:S fy så vidrigt!!!!

2009-02-17 @ 22:12:30
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: saramichellesmamma<3

ja seriöst :S helt vidrigt.. http://www.kriminellt.com/domda-forbrytare/50-vaermlands-laen/172-peter-nestor-kristinehamn.html



2009-02-18 @ 09:29:59
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0