Fortfarande inte hel-vaken


Nu har ja gjort det, kan koncentrera mig pa att dricka kaffe igen..
Dags att forsoka vacka pojken snart ocksa..

Gjorde klart min lilla "intervju" grej igar med som ska skickas till Scope..
Kommer bli kandis igen! Haha! :) Uuunderbart!
Far lanka nar allt e klart...

Nu iaf ar ja i kontoret hela dagen...
Ar helt kallt ute sa ser inte fram emot promenaden till jobbet...
Skar ner pa taxis nu innan alla besok for att spara pengar..
Och sa himlans jobbigt att skitvadret ska komma i samma veva...
Men har nu £400 kvar plus att ja kan ta lite minus pa kontot och sen £50 pa mitt svenska..
Inte helt fel for att vara mig..
Se bara hur lange de haller.. Haha!

Och nar cicci ar har sa kommer aven gamla volontarer pa besok sa da kan de bli kul antar ja. Carlos, fedra, sina och Gareth kommer.. Nagra av dom traffa du ju forra gangen Cicci... Kul va!?

Nu ska ja lasa lite bloggar o sen tvatta haret o kla pa mig.. Uscha mig, gillar verkligen inte tidiga mornar..
Men pengarna maste komma in pa kontot pa nat satt.. Haha!
Tjo Hejj!!

Kommentarer
Postat av: cicci

faan va skoj :D carlos, var det han som va så "petig" med sin frisyr?

2009-02-04 @ 21:40:11
URL: http://ci1ia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0