Denna dag


Lang dag pa jobbet.
Sov inge vidare heller. Det var katthar overallt i personalsangen sa min allergi satte igar hela natten varannan halvtimma! Och sa var helt stressat for tvattmaskinen var sonder..
Inte latt nar man typ gor 10 st fulla eller nat varje dag...
Lagom krangligt att springa fram o tillbaka till grannhuset hela tiden. Och stackars dom, hade ju sin egen tvatt ocksa.

Gick iaf hem idag hela vagen (!!) och pojk hade nuggets o pommes redo for mig.
Sen efter sa farga han utvaxten pa mig.. Men glomde separera mitt bruna underhar sa de kommer sakert bli gult. Har inte vagat ta bort handduken fran huvvet o titta an.. Men de kommer..

Nu blir de relativt lugnt.. Lite tv och sa..
Funderar pa att lagga mig o vila lite.. Men lite dumt denna tid kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0