Den lediga slitsamma dagen


 

Idag var en san har morgon da det var extremt jobbigt att ga upp.
Speciellt nar man visste vad man hade framfor sig...
Sista lediga dagen innan alla besok sa det blir att stada o fixa allt de sista!
Underbart roligt, eller inte!!

Har an sa lange lagt undan alla mina klader som var slangda overallt.
Baddat gastsangen och vikt o lagt undan en massa tvatt!
Aven skurat badrummet!
Pojk stada aven ur kylen for forsta gangen.. Varsta miraklet.. Hallaluja moment liksom!
Annars ar de alltid ja som far gora det!
Ska se om ja kan fa honom att gora ugnen ocksa.. For den har aven ja gjort dom senaste 3 gangerna. Har tror vi vi jamnlikhet! :) Iallafall jag gor det!
Och sa ar de ju sa himla trist att ligga pa alla 4 o skrubba den. Snacka om nacksparr.. Orka!
Ska dra i gang med hallen nu ocksa sa fort ja bloggat klart.

Pojk har gatt till affaren for att kopa lite mat o sondags tidningarna.
Sen ska han satta upp rullgardinen i gastrummet och aven en hylla...
Forhoppningsvis kommer de ga for det ar en gipsvagg och det "flytande hyllan" ar stor o lang..
Men ja haller tummarna!



Kommentarer
Postat av: emelie

Haha jasså. Jag har bara tagit bort Boholm. Hade ju två efternamn. Jo det är bara bra med mig. Lever livet.

2009-02-15 @ 15:01:29
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0