Ang alla mina klader


Svar pa kommentar:

Jo ja slangde ju 2,5 svarta sopsackar.. Eller gav bort snarare till valgorande andamal..
Men de va en massa som ja aldrig anvander eller som ja klickat hem pa ebay och aldrig ens skulle tanka mig att anvanda. Plus en massa jeans o koftor som var for sma..
Det ar de som e sa svart for mig for min vikt gar upp o ner hela tiden. Sa alla klader ja har ar i olika storlekar for att hinna med typ.. Och sa har ja nagra snygga "smal-klader" som ja verkligen vill kunna anvanda inom en snar framtid.. Ser inte direkt ljust ut nu men ja haller tummarna!
Har aven alla mina sommarklader uppe pa loftet som ja maste ta ner snart o ga igenom.
En nackdel med mig ar att ja alskar PRIMARK for kladerna ar sa billiga dar. Och sa eBay saklart. Jag vet inte hur manga plagg ja kopt som ja inte ens anvander eller kommer anvanda..
Blir bara nan "spur of the moment thing"
Och sa har ja borjat ebaya efter skor o grejjor.. Usch, inge bra.
Fick abstinens igar o bestallde en massa klader och sa varldens vackraste boots darifran. 7 saker totalt. Men ja har aven 5st som ligger med jattehogt bud som ja troligen kommer vinna imorrn kvall.. Hmmz... Bara ja kan gomma alla paket som skickas hem fran pojken ... :-P

Men neeej, nog om detta.
Nu ska ja dricka en massa kaffe och tjura over att det snoat igen.
Forsoker ga in mina nya klackskor ja kopte haromveckan ocksa :)

   


Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon!

Mycket snö här med nu det bir ljust och fint i alla fall men nu längtar jag verkligen till våren, (o England såklart). Varför lägger du inte ut kläder själv på Ebay när du tröttnat på dem, det kan ju bli en del pengar har jag förstått..

KRAM

2009-02-06 @ 09:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0