yesterday...


 

... var jag ledig och hemma hela dagen.
Hade varldens jobbigaste magkramp, kunde knappt rora mig.
Satt i soffan fran 10-2 och sen lag ja i sangen resten av dagen med min varmeflaska.
Min underhallning bestod av att titta pa 23 avsnitt av Criss Angels serie Mindfreak!
Sa jadra bra!
Fattar inte allt han kan gora och aven illustionerna han gor, hur klarar han av dom...
Fasen, MYCKET rekomenderat!
Varsta ar att ja har bara 12 avsnitt kvar att titta pa nu.. Ladda ner sasong 1+2.

Mina level tog aven slut sa blev att rulla igen. Mycket jobbigt. Och inte lika gott!
Pojk kom hem runt 6-tiden med en ny frisyr. Jattekort men fint. Och sa massera han mig litegranna.
Fast inte sa lange denna gang, bara ca en timma :P
Han laga aven god mat till mig, biffstek, stekt potatis och berne! Mums!

Idag var ja uppe med tuppen. Klockan ringde redan 5.30 am.
Gjorde en kopp kaffe och hoppa snabbt in i duschen.
Jobbar 8-4 idag.. Laang dag!
Ska forsoka mota chefen efter det och fa hennes husnycklar. Ska va kattvakt at henne over 2 veckor nu om nagra dagar nar hon aker pa semester.
Regnar det nar ja gar ivag till jobbet sa blir ja ledsen.
Orka dra pa mig och ga runt i min uber-sexiga regn-mundering!

Och Cicci, det som ja har biljetter till ar en typ medium show. Precis som serien "crossing over" som gick pa teve.
Ett medium som pratar med doda plus en stor publik!
Far se om man far kontakt med Krakula! :)
Jag later dig veta direkt isafall.
Fast showen ar inte forens 7 oktober dock.

Nu ska ja klunka mer kaffe och forsoka kamma ut mitt har!
Tjo Hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0