wiiiie



Min dator funkar med internet nu..
Var bara tvungen att plugga in den med en sladd i modemet.
Och ja e sa duktig och kom pa och gjorde det helt sjalv!
Minuset ar bara att da maste ja sitta uppe pa deras kontor istallet for i skona soffan.
Jobbigt, ar helt bortskamd med tradlost nu!

Dagen har iaf vart helt ok.
Jobb plus mote som gick bra!
Imorrn ar de aven pojks FODELSEDAG!
Fasiken.... Jag som skulle baka tarta.. Har inte ens kopt kort till han an.
Orka nu, hoppas ja hinner imorrn medans han jobbar pa formiddan!
Han e i var lagenhet nu o moter upp sina foraldrar som lamnar over presenter.
Jag sitter sjalv i chefens hus.
Vantar pa Hollyoaks som borjar om 25 min :):) Mycket spannande!

Lovade ju nagra kort pa pojken fran nar han fick sina presenter av mig... Talamod,
nej tack!
Slanger val in ett aller tva...eller nja, vi kor pa tre!

  

Det var inte allt men resten av korten blev skit!
Far jobba pa mina fotograferings erarenheter!

Neeee, nu blire ner o rulla en cigg!
Vi kanske ses senare!

Och va inte sa trakiga, slang in en kommentar vettja! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0