jadrans vaxelkurs


Nu sitter ja i chefens hus och har min forsta kaffe.
Vaknade upp nagra ganger, halften av dom visste ja inte vart ja var, den andra halften trodde ja att ja var pa jobbet.
Vaknade aven 15 min innan alarmet gick. Och nu haller deras katt pa att lura mig att ge honom tonfisk aven fast att han hade det igar och bara ska ha det 2 ggr i veckan.
Min dator vill inte koppla upp till internet sa kan inte lagga upp bilder. Men far se om ja kan gora nat senare med nagra kablar. Annars far de vanta tills ja kommer hem. Kommer sova hemma under pojks fodelsedag och sen tillbaka hit efterat.

Idag jobbar ja en lang dag, forst 8-3.30 i mitt hus o sen resten till 5 i ett annat pa samma gata.
Men det som ar bra ar att ja inte ar lika fattig igen. Hittade en massa svenska pengar ja hade kvar sen semestern.
810kr. Pojk gick ivag for att vaxla dom igar. Men kursen hade gatt upp igen sjalvklart sa fick bara £60.
Sa typiskt. Nar vi vaxla allt for att aka pa semester sa gick den ner och vi fick inte alls mycke. Och sen nar vi val ska vaxla tillbaka sa hade den gatt upp igen sa vi fick inte alls mycke igen. Jadrans jobbigt! Hade raknar med typ £75-80...
Men men, battre an inge alls...
Har ju quiz-nighten i marden pa lordag da ja ska sta i baren o dra in pengar till pojks cricketlag.
Vet inte varfor ja staller upp pa det iomed att ja vill ha honom hemma o inte borta alla lordager nasta sommar..

Men neeeej, nu ska ja koncentrera mig pa kaffet och pa att vakna till. Klockan blev nyss 6 har, vart uppe i 45 min nu.
Aven hunnit med 2 cigg sen ja borja detta blogginlagg och ska nu borja pa andra kaffekoppen!
Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0