regninga england


Precis slangt i mig lite pommes o nuggets.
Ska ta en cigg nu och sen hoppa ner i mitt bad!
Sen kl 3pm borjar ja jobba. Kanner mig inte motiverad for en 40 min promenad dit i regnet.
I min fulla utstyrsel, varldens sexigaste regnklader!
Har de inte slutat regna inom en timme sa ringer ja taxi :)
Gott och va lat ibland! :)
Maste bara se till att ja inte glommer bort badet. Sist ja blogga o rann ett samtidigt sa glomde ja bort de och hela badrummet hade forvandlats till en swimmingpool.
Bara o plaska runt helt fritt! haha!
Har aven lyckats med det typ 7 ggr pa jobbet da ja fylltmopphinken staendes pa golvet.

So see ya tomorrow! Tjoo Hejj!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

fy fan vad dyr punden är, hur mycket gött får jag för 48GBP? ge mig en lista med typ öl-mat-events.

2008-09-06 @ 14:28:37
URL: http://writerslounge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0