jag var trottare an trottast


Usch vilken dag ja hade igar!

Medans ja befann mig pa jobbet igar fick ja ett telesamtal att en person hade blivit sjuk och blev tillfragad om jag kunde stanna langre. Visst tankte ja, behover ju pengarna! Sa var kvar pa jobbet till 8 pa kvallen!
Vilket betyder ett 12timmars skift pa rakan, precis vid lagliga gransen!
Dagen gick sa segt..
Och sen nar ja ville hem sa upptackte ja att ja tydligen inte kan ta ut minus pa mitt konto langre. Varfor fattar ja inte. Sa fick GA hem efter det langa skitet! Tog 40 min for att ja va sa trott! Vagen tog aldrig slut.
Val hemma sjonk ja ner i soffan och pojk servera mig med 2 valfortjanade kalla ol foljt med 2 hamburgare!
Holl pa o somna i soffan!

Mig gaspandes i soffan


Vi kollade pa lite teve och sen slockna ja direkt nar ja la mig i sangen.

Blev dock vackt i morse av telefonen som ringde. Nordea banken i kristinehamn.

Han har mejat kundservice och ska fa dom att ringa mig for att ordna upp allt med mitt bankkort!

Jobbigt, behover verkligen mina pengar NU!
Och om 6 timmar kommer ja sitta pa jobbet igen!
Annu ett 24 timmars skift framfor mig.
Ser verkligen fram emot loningen nu ja kommer fa den 23e!

Nee nu ska ja springa ner och kolla om posten kommit sen blir de lite mer avsnitt av Criss Angel att avnjuta!
Tjo Hejj!


Slanger aven in ett lite sent kort pa tartan ja bakade till ena volontaren! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0