jag HATAR att stada!


Usch nu har ja verkligen ingen ork eller energi kvar.
Har sprungit runt i flera timmar och stadat, dammat och moblerat om...
Ser inte helt okej ut an men Pojk kommer snart hem for att ge en hjalpande hand!
Haller pa o somna i soffan!
Tittade nyss pa "Meet the Spartans".
Trodde den skulle va ratt dalig men allt va sa extremt overdrivet, skratta inte en anda gang.
Suck...
Chefen ringde forut med och ville motas upp for en bira men tror inte ja e pa G idag.
Vill fa allt klart har nu och sen bara sova lange..
Jobb sen imorrn ocksa....
Men neee, ska forsoka o grejje lite i hallen innan pojk kommer, han kan inte hitta mig slappandes i soffan och bara lamna over allt till han.. haha... eller!?!?! Mowwhaha!




Kommentarer
Postat av: cicci

Heeej, har åxå att städa :( bara så du vet så kommer ja inte uppdatera min blogg på ett tag, dom har låst publishme sidan :( Och min dator är ju på lagning.. villa bara berätta det ifall du lämnar meddelanden som ja inte svarar på.. puss

2008-09-05 @ 12:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0