Good "f~cking" mornin'


Sa har kanner ja mig nu!!!!




Annu en tidig morgon nu!
Efter 24 timmars skit sa ar ja ratt trott i kroppen,
Men idag har ja bara en kurs att ga pa mellan 9-12 och sen sa ar ja ledig imorrn.
Underbart med en ledig dag!
Fast blir val att slanga runt i hemmet och smaplocka lite granna!
Maste aven sortera ut mina klader igen och hitta nat stalle att ha dom pa...
Har inte rad att kopa en till garderob nu.
Plus att ja har inte mycke pengar kvar pa kontot och det ar pojks fodelsedag nu snart..
Om typ 2 veckor bara sa de badar inge gott!

Goggla aven runt igar for att hitta hjalp till volontaren med ID problem.
Hitta en tysk ambassy i london som hon maste besoka for att forhoppningscis fa ett nytt..
Eller ev ett provosoriskt, Perfect for hon ska dit nu i veckan..
Sa hoppas verkligen de loser sig for henne...

Hmm och nat mindre kul. Tror ja haller pa o blir forkyld..
Halsen varker och hostan har kommit litegranna.. Jobbigt!
JAG VILL INTE!

Men men, ha en bra dag allihopa!
See ya!

Kommentarer
Postat av: Figge

Sweetie logga in på wlm nån dag så kan vi diskuterar en present till Rupert, har ett förslag behöver hjälp med några mer. jag tänkte skicka med freaky ned presenten den kommer ju dock i efterskott men bättre än i december.

2008-09-03 @ 14:25:44
URL: http://uknowit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0