God morgon!


Kl 5.30 ringde klockan denna morgon.
Sprang o satte pa vattenkokaren och sen hoppade in i duschen.
Har packat min vaska or att klara mig i 3 dagar nu. Sa blir de att ga tillbaka hit pa Pojkens fodelsedag och hamta mer.. Aven baka en tarta da! :)
Fast nat ja glomt att skriva i bloggen ar att han redan fatt sina presenter fran mig.
Har sa daligt talamod for att vanta med sant..
Men har inte tid att skriva om allt det nu. Far ta och gora det nar ja kommer till chefens hus om ja kommer ihag.
Vet inte om min data kommer kunna koppla upp till deras internet denna gang, funka inte sist.
Men isafall har hon lamnat sin sa de e gott :)
Nee, nu blir mer kaffe och springa runt och se till att ja inte glomt att packa nat!

Tjo Hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0