Another Day


Nu har ja precis vrakt i mig frukost / lunch..
Bacon, korv och ost toastie. Skitgott.
Blir jobb idag kl 4. Hade hoppats pa o shoppa lite imorrn efter jobbet men de far nog skita sig.
Har jourtelen igen da och det ar ingen bra tackning i dom flesta affarrerna.
Inge bra eftersom ja maste va tillganglig hela tiden.

Prata aven med Stefania igar pa msn.. Min gamla italienska rumskompis.
Hon pluggar andra aret pa uni och laser norska..
Sa himlans tufft. Hon ville gora svenska forst med de hade dom inte dar.
Sa de blev norska.. Hon ville kunna prata med mig pa min "moders-tunga" sa hon! :)
Lite sott...

Hoppas aven de inte regnar o blaser sa jadrans mycke idag igen som de gjorde igar!
Var skitjobbigt medans ja flog runt pa stan.
Men dock har dom varnat for sno. Men de tvivlar ja pa eftersom vi bor i en dal sa allt hamnar pa bergen runtomkring.
Ackligt kallt ute iaf ar de.. Naaaastan minus grader.

Men nu ska ja lagga mig under tacket lite o smalta maten.. Kniper lite.
See u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0