tillbaka igen


Antligen kan ja komma in pa bloggen idag.
Har kranglat hela dagen med att logga in. Maste ha vart nat error pa blogg.se.

Har aven vart lite tyst nu i nagra dagar... Vart lite busy..
Sa vad har hant?
Sist nar ja blogga sa var ja o pojk nere pa staden och kolla jubileumspresent till chefen och hennes man.
Vi hitta en drick-hjalm, penis-pasta och en bok med tokiga kattbilder. Och aven bok till oss sjalva med en massa drinking games. :)

 


Efter allt shoppande blev det nagra ol pa en ny pub med en av volontarerna.
Dagen efter blev det att sova lange och sen stada vi upp i deras hus och tog taxi hem.
Blev en relativt lugn kvall med bara nagra ol i soffan.
Oppnade aven mitt paket fran mamma. Tusentals med Knorr Saser.. Underbart.
For att spara plats lade rupert upp dom ovanfor skapluckorna.
Tyckte ja var jattebra tills dagen efter nar ja ville tillaga en sas i min ensamhet och inte nadde upp.
Peta med en kladgalge o nojade mig i 30 min innan ja gav upp!



Blev jobb dar pa kvallen och sen igar slutade ja for en gangs tidigare fran jobbet.
Redan vid 10 men da hade ja aven ett mote med ena chefen.
Prata om mitt nya jobb som startat. Och hur ja anvander jourtelefonen och loser vissa konfliker som oftast folk ringer in om. Imorrn ar forsta dygnet ja ska ha den. Lite nervost! Men som tur ar sa har ja alltid en backup.
Tydligen sa far ja inget extrabetalt for att ha den. Det raknas in under min loneforhojning ja kommer fa nu denna manad.. Har faktist inte fragat hur mycke det ar an.. Ska klura ut det imorrn tankte ja.

Efter det motet gick ja till puben for 3 ol... Lite sorgligt att gora det kl 1 pa dagen pa en tisdag kanske men gott var det iallafall. Sprang bort till mataffarem efter de och kopte tart-ingredienser.
Taxi hem och sen gjorde ja en fin jordgubbstarta i efterskott till pojken, Han va helt imponerad! Slutade inte prata om den igar. Bjod aven hit hans foraldrar utan hans vetenskap. Vilket ja kanske inte skulle ha gjort.
For de forsta kom dom hit over en timma senare an dom sa att dom skulle komma, sen sa drog de ut sa pa tiden med trakiga konversationer.. Men men, till slut akte dom hem, lamna en ny tv till oss (som fungerar denna gang) och ja slockna direkt pa kudden.

Idag borjar ja jobbet kl4. Jobbar natten och sen imorrn har ja ett mote med en av mina klienter, om hur han trivs har och vill gora i framtiden osv...
Pa fredag gor ja aven min forsta dag i kontoret, hela dagen med bara admin jobb..
Kommer kanske bli lite trakigt, menmen, far forsoka liva upp stamningen sa gott de gar.

Nu ska ja laga till lite mat tankte ja, kycklingburgare, ris och currysas! Mumma!
Tjo Hejj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0