Nuuu....



....ar vi hemma igen!
Blev pubben efter jobbet och Xantal ol...Men de ar lugnt, ja e ledig imorrn.. haha!
Motte pojk o chefen dar.. skiitnajs!
Lite sma-lullig nu sa ja ska fatta mig kort... haha...
Kvallen var bra, kvallen kommer fortsatt bli bra (pojk lagar mat at mig nu, as we speak)
Och imorrn e ja ledig, hur bra som helst!
Sa ha en fortsatt trevlig kvall allihopa! I will!
Och sa ska ja forsoka bli ackligt jobbig imorrn o skriva ackligt manga inlagg i bloggen under min dag!
Och sa faen FOLK TA OCH KOMMENTERA VETTJA!!!

Tjjo Hejj!

Kommentarer
Postat av: hardcoreminister

Haha underbart att du passar på att kröka lite när du är ledig =) har skaffat blogg nu föresten, så jag hoppas du är nöjd nu hehe. Kolla in hardcoreminister.blogg.se



Puss Fredrik

2008-10-15 @ 12:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0