It's NOT a cold-sore, It's a F×cking piercing !!



Gardagen var sa uttrakande..
Dom kom forsent, som alltid. Dock bara 40 min denna gang sa de va ett nytt rekord.
Det forsta hans "mormor" fraga mig var om ja hade ett munsar.....???
Neeej de ar en piercing fick ja forsoka forklara, men hon verka inte direkt intreserad... suck!
Men antligen 2 timmar efter ankomst sa akte dom igen.
Da drog ja pa pyjamasen igen och kika pa LA ink...

 <----- TOTALLY DIFFERENT -----> 

Idag ar de slappt.. Pojk va ivag imorse efter 8 for en heldag med nan cricketkurs..
Dom ska lara smaungar hur man spelar. Eller lara sig hur man lar ut eller nat liknande tror ja..
Jag har nyss legat i ett langt varmt bad och sitter nu i soffan med en massa varmeljus och min lavender-olja som brinner for lite avslappning, Imorrn blir de tillbaka till jobbet. Annu en stressad kontorsdag plus ett mote.
Men de orkar ja inte tanka pa nu.
Ska nog dra pa nan lite smarolig film nu tankte ja, bara skit pa tvn...
Vi synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0