FAIL



Ojoj, sa fel man kan ha de.
Vakna upp kl 7.40am och fick for mig att det var mandag. Sparka pojken ur sangen och skrek att han forsovit sig. Han var dock inte sa glad och forklara att det bara var sondag... Ooops tyckte ja!

Kunde tyvarr inte somna om sa steg upp och borja fixa med mitt skrivbord...
Slanga in en massa grejor i alla lador m.m...
Aven redan hunnit med 2 koppar kaffe och 3 st ciggaretter. Men tyvarr ar var mjolk slut nu sa blir inga mer koppar pa ett tag. Kanske ska vacka pojk nu snart igen och tvinga han till affaren. Skulle ha kunnat ga sjalv om de inte regnat sa forbaskat mycke! Suck..

Neeej, ska fortsatta lasa min bok nu, inte mycke kvar! Spannande som attan ar de ocksa!
Skulle ha slangt in en bild pa mitt skrivbord men det vill inte funka...
Bloggen verkar krangla lite nu, sa gor kanske det lite senare innan jobbet kallar!



Kommentarer
Postat av: lina

WOHO äntligen funka de för mej o lägga in länkar till er o nu har ja uppdaterat mej om va som händer hos dej i england! nice att få freaky på besök, ska äntligen få träffa han nu på on ev=) emma kom ju o jobba me mej de två sista v på mallis o nu e vi hemma. fucking unbeliavable känns de, men härligt också. hur känns de o va officewoman nu då? o satan vilken grym chef som ger öl till sina anställda för att de knäcker extra åt en....;) PUSS

2008-10-05 @ 23:25:58
URL: http://yiayia.blogg.se/
Postat av: cicci

Heej gummsi!1 nu EFTER MÅNGA om och men så har jag internet och en fungerande dator igen. va skönt det känns!! Hoppas allt är bra med dig. skulle va kul att höras över tfn nån dag!! hihi. puss

2008-10-06 @ 19:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0