BokNerd




Sa trott nu... Va helt skumt pa jobbet idag. Kande mig som en zombie hela dagen och stressa runt. Ska aldrig mer pa puben dagen innan ja har ett tidigt skift!
Efter jobbet motte ja pojk pa stan och vi gick och kopte mitt skrivbord.. Mycke storre an ja trodde de var.
Tar val kanske ett kort o slanger upp imorrn pa de om ja kommer ihag.



Sen dess har ja bara legat och last. Kopte 4 nya bocker haromdan, varav 2 var av Jeffery Deaver, min favorit forfattare. Den jag laser nu ar hans nyaste som nyss kom ut i pocket. Den heter "The Sleeping Doll". An sa lange kan ja inte lagga ifran mig den! GRYMT REKOMENDERAD!
Jusy darfor ska ja krypa ner i sangen nu igen under tacket och lasa annu mer medans pojk ar och koper mat som han sen ska laga at mig! LYX!

Ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0