fundersam


Uttrakad ja e nu da..
Ingenting att plocka med i lagenheten heller direkt..
Bara pojks klader kvar att ordna men han lova att gora de ikvall sjalv..
(om han inte lagger sig o sover igen...grrrr)

Har tittat pa ett program om handikappade sallskaps-djur...
Ganska intressant, hade aldrig sett en kanin o en hund i rullstol forut :)

Neej seriost, hittar ja inte pa nat att gora snart sa kommer ja sakert laga mat eller sma-ata o bli annu tjockare.. Inge bra det! Men vetto just faen vad.. vagrar stada toan for de har ja gjort dom senaste 2 gangerna. Plus att de behovs inte, likadant med ugnen, inte min tur...

Sitter o tittar mig runt frenetiskt for att komma pa en sysselsattning, men de gar inte!!
Jag funderar tillomed pa att dammsuga igen (fast ja gjorde de igar)
Och om ja funderar pa att dammsuga, da ar de riktigt illa!!!

Kanske ska stada i badrumsskapet.. Vi far se..


Jag klagar pa att ja har for mycke fritid...
Hur skulle de va om ja hade 3 skrikande barn...    
Da skulle ja iaf ha att gora om dagarna o inte ha en lugn stund...    
Men man blir val aldrig uttrakad direkt..
Kanske pa blojbyten da forstars...    
Men da skulle man val knappt kunna dromma om lite "
egen" tid...    


Sa vad ar de perfekta mellan? Hur haller man sig sysselsatt men man kan anda ta de lugnt o slappa nar man bast vill och hur lange man vill... Bara ha "Off-dagar" utan att de gor nat?




Hmm.. lite for ilosofiskt for mig kanske...
Jag aterkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0