tack sa hemskt mycket..... for ingenting!



Pojk har vart hemma nu ett tag och upplyst mig mer om hans samtal med folket som jobbar for de korkade telefon-foretaget. Sa mycket har inte hant idag. Han ska prata med en person imorrn som han pratade med sist idag.
Da forhoppningsvis ska hon ha klurat ut vad som gick fel nar ja forsokte bestalla telefonen.

Men de varsta ar att de tydligen kan ta mig mer an en vecka MINST att fa tillbaka mina pengar!
3500;- typ.
For javligt... Da ska ja ha en riktigt jadrans bra kompensation ocksa om ja ska ga med ett tomt konto sa lange. Min semestervecka startar pa lordag... Tankte borja min julshopping men de sket sig ju!
Tack sa hemskt mycke vodafone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0