Ny dag & ny vecka!


Idag ar sista lediga dagen for mig. Sen ar de att aterga till arbetet.
Kommer bli hart..
Har ju vart hemma i over 2 veckor, nastan 3 tillomed.
Forst av forkylning o sen pa semester..
Och vad har ja fatt gjort.. Inte mycke..
Stadning var o varannan dag och sen kopt 2 julklappar endast..
Borjar egentligen med ett 2-timmars mote imorrn med volontarerna...
Men chefen ville ha in mig lite tidigare till kontoret om ja kunde..
Funderar pa det iomed att ja maste fa upp mina timmar.
Har forlorat en del genom att ha gatt hemma ett tag!

Sa vad hander annars idag? Inte mycke...
Maste stada i vardagsrummet efter helgen.. IGEN!
Sen ska ja kika runt pa natet efter en bra bokhylla.
Den vi har nu ar for liten o alla mina pocketbocker far inte plats... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0