Nu e ja helt sluut


Dolat typ hela dagen nu.
Rensat ut annu mer klader som ja ska ta till en valgorenhets affar.
Och sa ska ja slanga upp alla mina sommarklader pa vinden sa ja har mer plats i garderoben.
Och sen nar ja kopt en till garderob sa kan ja ta ner dom igen!

Sa smart ja! :)

Aven moblerat om i sovrummet, eller snarare forsokt.
Pojk far hjalpa mig mer nar han kommer hem...
Min garderob e skit svar att lyfta aven om den e tom.
Och sa fort vi far chansen ska vi aka till ikea o inhandla baddsoffan o borja moblera seriost i gastrummet.

Gotta have it very nice til for the end of February..
Da kanske ni undrar vad som kanske hander da...
Och da ar de sa att det ar nat JATTE-KUL som forhoppnings hander!

2 stor plastlador fulla med skor nu ocksa.. Inge bra...
Far vanta pa min forvarningsgrejj i ev 2 veckor till.. helt segt...
Tar ju upp sa mycke plats..

Och ja Cicci, har annu mycke mer par om man raknar me alla boots o stovlar...
Samt alla handvaskor....

Blir sa nar Primark e sa billigt!

Sa res hit med en tom resvaska och inhandla allt du behover har for att sen ta med dig hem!
Smart-moment nr2 av mig i samma inlagg... inte daligt!

Nej nu ska ja ta en tupplur...GodNatt!

Kommentarer
Postat av: cici

hihi ska bli så kul om jag lyckas få ledigt!! Oj då.. jag har max 6 par skor... oops, om man inte räknar med alla flip-flops :P

2008-11-19 @ 20:20:17
URL: http://ci1ia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0