litet experiment


Utvilad skulle man kunna tro, men nej...
Spelar ingen roll hur mycke eller lite ja sover.. Ar anda ackligt trott om dagarna!
Och nu har ja aven klunkat i mig nastan 2 liter vatten sa min magsack smaller nastan..
Kanske ska gora lite kaffe, tal att tankas pa...

Tog en bild pa mig forut och experimentera lite...

Ni vet val att bada ansikts-halvorna ser olika ut...
Sa ja dela mitt ansikte i mitten o spegelvande bagge delarna for att se hur de skulle se ut..
Resultatet blev for javligt..
Pa ena ar ja jatte tjock, o pa den andra ar min nasta helt skum..
Tror dock inte de va varldens basta kort att gora det med...


 



Haha, vad tycks, ar ja inte lacker eller vada??



Kommentarer
Postat av: cici

hihi vad skojjig du är!! :)

2008-11-21 @ 21:48:40
URL: http://ci1ia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0