jag vill krya pa mig!!



Kom hem till lagenheten halv 11 imorse.
Damp ner i sangen direkt och har legat dar tills nu.

Min underbara pojk ar ivag o koper glass o skvaller tidning at mig nu.
Hoppas de kan krya pa mig!

Hatar "normala" mediciner..

Om inte de hjalper sa har vi 24 burkar Carlsberg... det brukar alltid hjalpa mot forkylningar. Men dock sa brukar "dagen efter" bli mycket varre da!

Vi far se hur de gar!


Och tack sa mycket, mitt bankkort kom idag. Sa nu ska ja kopa min mobil tankte ja!
Langtar redan tills den kommer!


Thats all for now!

Kommentarer
Postat av: hardcoreminister

Stackars sara, krya på dig

2008-11-06 @ 20:32:56
Postat av: cici

krya på dig gummsan! är åxå hemma å är sjuk :(

2008-11-06 @ 21:52:38
URL: http://ci1ia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0