innan badet


Nu har la legat o vridit o vant mig i sangen igen..
Rakade somna o nar ja vakna upp var ja genomsvett...

Aven volunterat mig att ta jourtelen nu tills helgen iomed att ja anda ligger hemma o inte gor nat. Fast sa fort den borjar ringa kommer ja sakert angra mig. 2,5 dygn har ja den...

Pa fredag ar de fin middag me pojk for o fira cricketten... En bra sommar och 25 ars jubileum for klubben.
Black tie dinner... skiiitkul.... Ha pa sig klanning o dra pa smilbanden oavbrutet.
Har tvingat me chefen o hennes man att delta (om ja inte redan sagt de..hmm)
Sa att ja inte ensam ska se ut som ett mongo dar.

Men iaf, pojk ar pa hemgang fran jobbet nu. Han e ocksa sjuk..
Sa de kommer va 2 sjuklingar har hemma nu framover...
Tror ni vi kommer klattra pa vaggarna eller vada???

Nu ska ja tappa upp ett bad, mina armhalor stinker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0