Idag blir det...

...forsta gangen pa over en vecka som ja knallar utanfor dorren.
Har ett mote kl 2.. Kommer inte vara sa varst lange..
Efter de tankte ja ga och kopa nagra tidningar och ga vidare till Grapes.
Har inte vart pa puben pa kanske 2 veckor...
Far se om dom fortfarande kanner igen mig bakom baren.. Haha!

Men kanner mig javligt sleten.
Men vadret ar inte sa risigt sa de hjalper iaf.
Lite sol idag, kors i taket.
Men om de skulle borja regna igen sa staller ja nog in!
Orka!

Nu har ja bara legat i soffan, kollat pa veckans avsnitt av Hollyoaks.
Druckit sa mycke kaffe sa magen kanns konstig..

Det basta idag ar iaf att ja har hittat min harborste igen!
Den hade vart forsvunnen i en vecka..
Inte sa konstigt i denna roran!

Och nar ja val ar nere pa stan sa maste ja checka mitt bankkonto...
Hoppas for fasiken att Vodafone fort over mina pengar till mig igen!
Annars blir de att anvanda mitt nya svenska...
We'll see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0