i-lands problem



Hmm borjar fa smatt panik over halloween festen ikvall..
Har 2 klanningar att valja mellan.

Den ena ar skitsnygg och vill verkligen ha den.. men lite for mycket utringning dock
Radd for att mina tvillingar ska poppa ut nar ja hjalper mina klienter m.m...
Kopte en liten svart sak att ha over som kanske kunde dolja lite med de funka inte sa varst bra..

Den andra ar ocksa rod och svart men en mindre snygg kostym-klanning med vingar till.. Inte alls lika fin men inga tuttar syns i den iaf...

Hur gor ja?

Plus att min choker verkligen stryper mig for mycke sa kan inte ha pa den.. fasiken!
Och ett annat problem.. nar ja kopte mina losogon fransar sa trodde ja de var extra lim med.. Men de var de inte.. Typ bara en tejpremsa for att fa fast dom. Tror inte ja har kvar limmet ja fick med sist ja kopte...
Tank om ja tappar dom!

Aaaargh..och ingen pojk ar hemma idag och hjalper mig.
Han e pa nan cricket traning grejj och kommer direkt till festen ikvall istallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0