Helt slut


Nu har ja dolat annu mer i lagenheten..
Plockat ur allt skrap i sovrummet o dammsugit.
Samlat ihop 40 nanting kladhangare och tagit ut min frustration over en stor kladstang. Aven hittat 13 kartonger o radat upp for pojk, som skulle ha lagt upp dom i vinden over 4 manader sen.
Fixat lite mer i Gast-rummet och ska forsoka bara in skrivbordet... Aven dammat golvlisterna dar inne!

Ar ratt imponerad over mig sjalv o vad ja astadkommit faktist!

Ratt hungrig ocksa.. Men de far vanta lite.
Ska borja med den grillade kycklingen o rostade potatisar om jamt over en timma.
Sa de ar redo o klart pa bordet nar pojk kommit hem fran jobbet...

Jadrans vilken hemmafru ja blivit!



Kommentarer
Postat av: Mamma

DU IMPONERAR VERKLIGEN PÅ MIG, det trodde jag aldrig....

KRAM MAMMA

2008-11-20 @ 18:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0