Har sitter...

..jag och kakar extra starka och kollar pa veckans Xfactor... Underbart!
Har aven gjort en nyttig grej idag, tvattat en vit-tvatt!
Riktigt stolt over mig sjalv...


Tror nog tyvarr ja far va hemma fran jobbet imorrn med..
Kanner mig inge vidare nu alls..
Halsen rosslar varre an en kedja fran sekelskiftet..


Nu funderar ja pa o dra pa Enslingen me Beck...
Lange leve han o grannen! :)
Sen blire ett nice bad foljt av Hollyoaks!

Och sen kommer pojk hem och ska springa ivag lika snabbt.
Prova mitt bankkort.
Dom sa att dom nekat transaktionen nu (ANTLIGEN)
Sa pengarna kommer va tillbaka pa mitt konto om 3-4 dagar!
Nu ska vi fixa med kompensationen, me like!


Och vad tycks om min valdigt vita blogg nu.
Ar ingen "hacker" direkt och kan inget om design..
Men ja e javligt bra pa Paint kan ja dock skryta om!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0