God Morgon


Sov underbart gott inatt. Trodde ja verkligen inte att ja skulle.
Skont att ha hela sangen till mig sjalv och gick inte upp forens halv 11.
Sitter och klunkar kaffe nu och laser 2 tidningar som nyss kom ner i brevladan!
Klockan 3 blire jobb, dom ringde o ville att ja skulle komma in tidigare, vi far se om ja orkar.
Ska forsoka mota ena volontaren innan ocksa for en kaffe for hon flyger hem imorrn.
Lite jobbigt eftersom hon ar den basta vi har nu.

Imorrn ska ja va husvakt at chefen igen, fast bara i en eller tva natter.
Ska se da om hon har sina halloween pics pa datan sa ja kan lagga upp nagra! :)
Mina lar gor fortfarande jatteont nar ja gar efter att ja dansa pa festen me mina klienter.
Att hoppa runt till fageldansen i hogklackat och samtidigt boja sig ner for att gora de lattare for dom lamnar sina spar. Hoppas bara de gar over snart. Far se om ja e kapabel till att ga till stan eller om de far bli en taxi igen.

Och ja har bestamt mig. Sa far ja far mitt svenska bankkort ner hit sa ska ja kopa min mobil
Ja har typ 2000 kr pa det som ja kan leva pa plus dom stalarna ja kommer ha over pa mitt engelska!
Langtar som attan! Vill verkligen ha en ny mobil!!!

Det var allt for nu. Far se sen om ja orkar eller ha tid med ett till inlagg innan de bar av till jobbet!
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0