Betyg pa kvallens filmer




The Bank Job var riktigt bra!
Aven baserad pa en sann handelse!
Handlar om ett gang kriminella som ranar en bank och
kommer over en massa olika vardeulla grejer.
Och det ar inte bara polisen som ar ute efter dom

Betyg 8,5/10



1408 var inte alls lika bra.   
Svart att  veta vad som va "verkligt" och vad han "dromde"   
Trodde att Samuel L Jackson var inte med mycke heller.   
Den beskrivs som en horror eller psykologisk thriller.   
Men ja hoppa ingenting i soffan.Blev inte radd en enda gang.   
 
Betyg: 3/10   

 

Kommentarer
Postat av: cicci

heej gummsi!! kan inte du skicka ditt hem nr till mig som sms eller till min privata mail? tänkte ringa dig ikväll å höra lite. ifall det kanske blir nåt besök eller så!! puss

2008-11-17 @ 11:52:07
Postat av: hardcoreminister

Haha vi är rätt olika du och jag när det gäller filmer haha. Tyckte 1408 är grymt bra, men alla tycker vi olika.

2008-11-17 @ 12:13:07
Postat av: cicci

Hur jobbar du över nyår då? :) Det var det ja först tänkte på eftersom jag är långledig då och inte behöver ta ut nån semester!

2008-11-17 @ 12:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0