13 koppar kaffe senare...


Benen varker fortfarande sa taxin till jobbet ar bokad.
Lika bra eftersom ja har en del packning.
Stora handvaskan full me klader o schampoo m.m. infor kattvakten.
Och sa har ja bibeln med mig for ja har jouren imorrn plus datan.
Sa ja kan jobba lite hemifran imorrn!
Kom dock pa nyss att ja glomt mitt memory-stick pa kontoret sa maste springa dit imorrn o leta upp det. Hoppas bara ingen har forlagt de for nastan allt mitt jobb ar pa den..
Inge bra att ha privata jobb grejjor pa en privat data..

Och sen ikvall kl 10 anlander pojk tillaka i hereford.
Prata med han nyss och han sa att konferansen var trakig och hade inte mycke me hans jobb att gora. Men hotellet var jatte fint o lyxigt.. Hilton, med havsutsikt mot piren. Inte o leka med de.
Men tyvarr kommer ja inte se hans forens imorrn kvall hemma hos chefen.
Vilket paminner mig, vart e hennes nyckel vi hade.. Hmmm??

Maste springa o leta efter den nu innan taxin kommer.. KUL! eller inte!

Ha en bra kvall sa ses vi imorrn eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0