Eurovision

Oooh va bra de va igar! Sa manga bra lander att valja mellan! Vet inte vem ja ska segertippa... ryssland kke lr ja vet inte.. Men ja haller ju iaf pa sverige...
Vet inte riktigt vad ja ska gora pa lordag. har inte bestamt mig an...
Alternativ1: Leta upp en pub som sander det och ga dit och supa med facepaint och stora sverigeflaggan.
Alternativ2: Bjuda over volonarerna hit pa en eurofest....
hmmm, nagra ideer?
Och VAD GOR NI?

Idag e ja iaf upp tidigt, for tidigt... Ska dra mig ivag till jobbet om 20min... sa forsoker vakna upp nu med att dricka 37L kaffe. Ska packa ihop min kaffebryggare nu med och dra med till jobbet... Haromdan bjods de pa kexchoklad och idag blire dajm och svenskt kaffe.. Allt for att muta min kara medarbetare att rosta pa sverige pa lordag! :D

Loning idag med, ska se om ja kan kopa var forsta krukvaxt... Dom hade rea pa sanna pa tesco ocksa! :D
Sara ska fa grona fingrar! (battre an gula efter rulltobak)

Tjo Hejj!

Och FIGGE, tack for att du antligen startat upp din blogg! Den kommer bli val-last utav moi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0