en liten uppdatering....

Nu var de ett tag sen ja skrev igen..
Har vart utan internet i nagra dagar, chefens router ville inte funka till min laptop..Men men......
Sa kommer nog bli ett lite flummigt inlagg....

At va husvakt gick jattebra. Lilla sota Tetley lag ute och solade med mig i varmen, brannan borjar synas nu.
Ska fortsatta jobba pa den sneare idag med nere i parken! Summer and sunshine - LOve it!
igar pa jobbet gjorde ja nastan inge annat an att sitta i solen! Helt schyst o fa betalt for det.
Och i torsdags traffade ja nya volonatern... Jattesnall spansk tjej! Sa det ar naaaajs!

Haha! Och garderoben, byran och nattduksbordet som ja vanta pa sist nar ja blogga kom kke 1 timma efter ja skrev de.. Tog Rupert runt 6-7 timmar att satta ihop! Han va inte glad.. Man Sara va snall o servera ol och mat lite mittemellan nar han tjura om det :D

Vet inte vad mer som hant lr vad mer man kan blogga om for tillallet... Inte mycke antar ja...
Ska dricka upp mitt kaffe, spela lite solitaire och sen forsoka fixa med garderoben.. Behover bestalla en till, typ inte ens halften av mina klader har far plats i den.. och den har 3 dorrar sa de e ganska illa...
Pictures to come....

Tjo Hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0