zombie och traslojd

Ar sa trott ja tror ja svimmar snart...
Hade varldens langsta skift kandes de som..
Borjade kl3 igar och skulle ha slutat kl3 idag... och da ar det ocksa menat att ja ska sova darimellan typ 8 timmar... Mellan 23-07 far ja ingen timlon utan extra for att de ar en natt, typ OB.
Men an av mina klienter madde ganska illa och spydde hela natten... Det var bara att hoista upp och ner ur sang och till rullstol och fram och tillbaka hela natten.. Spyor o diarre overallt.. Hann lagga mig ner och jamt bara slappna av och blunda i 15 min innan han skrek o spydde igen! Bara pa med kladerna igen och upp o hjalpa han, tvatta, pyssla om, byta klader och sovklader och sen bada han stup i ett.. Nar han val va ren och sa att han kande sig battre sa gick han till sangs igen.. Men de gick ju inte mer an en halvtimma innan de borja om igen...
Helt trottnande.. Halv 6 nar ja fick han i sangs igen sista gangen var de inte ens nan ide att ja gick o la mig sjalv for mitt alarm skulle anda ringa kl6.
Klunka kaffe konstant fran halv 3 pa natten...
Halv 8 pa morgonen ringde ja jourtelen for att be om att fa nan att komma in och byta av mig sa ja kunde aka hem typ vid 8 eller 9 som man annars normalt gor i ett sant fall..
Men sjalvklart va all personal sjuk och ingen kunde komma in och byta av mig forens halv1...
Laaaaaaaang morgon, sprang runt och yra som en zombie.. Holl pa o somna medans ja mata en av mina ogonstenar tillomed..

Efterat nar ja antligen kunde sluta gick ja ner till staden i sporegn och motte pojken. Gick till argos och kopte 3 sma bokhyllor som man typ staplar upp pa varann...
Blev taxi hem, en kopp kaffe och sen la ja mig i sangen och titta pa en film...
Nar den va slut sa hade vi ett race, vi tog en bokhylla var och skulle se vem som kunde fa ihop den forst...
SARA VANN!
Man va ju ratt sa bra i mellanstadiet med traslojd o allt.... kommer ihag tra-dildon ja gjorde at Cicci :D
Och sa ar man ju gammal scout med :D Haha! Alltid redo!! Ja avsluta min hylla typ 15 min sen och pojk har knappt hunnit halvvags pa sin.. Oki, den va val kanske liiiite mer komplicerad, men anda... haha! Livet e gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0