uuurgh

Hur irriterande var inte det??
Jag sprang ner till staden. Hann inte ata frukost eller lunch sa kopte en macka fran tescos
(som ja anda inte hann ata).. Sen sprang ja bort till wheatherspoons o motte upp charlie som va sen.. Fick skjuts upp till 3elms, bytte bli och fick skjuts med en annan till YFC dar motet var. Kom 5 min sent... Mannen som holl i motet laste bara igenom ett papper i 20 min sen var de slut!!!!
PA MIN LEDIG DAG STRESSADE JAG RUNT FOR DET!
Motet eller pappret handlade bara om en enkat som fylldes i forra aret som ja ens inte gjort.. Sa varfor?
Sa irriterande... Tog taxi hem och dricker nu en ol och tittar pa jeremy kyle!


Sen nar pojk kommer hem sa blir de lite mer drickande och sen en dokumentar om 2 par, incest! Tva broder och systrar som ar i ett forhallande och ligger med varann... SJUKT ACKLIGT!
Men de finns ju verkligen folk till allt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0