Regn, regn och mera regn!

Det pissar ner!
Ibland hatar ja verkligen England!!!

Trott ar jag ocksa, fast att ja inte gick upp forens 11tiden imorse.. Sitter fortfarande i soffan, dricker kaffe i mina schnygga schexiga pyjamas-brallor! Lite patetiskt men for jadra gott och va lat!!!!!

Pojk ar pa staden, fixar sin mobil och koper mjolk, potater och tobak till mig!! Om en vecka kommer Silvia (inte sveriges drottning utan en italiensk volontar) tillbaka hit. Med sig har hon 10st stooora paket Golden Virginia till mig for endast £30... Puuuuurfect! Da ska de rokas! haha!

Inge bra pa teve heller just nu! Men ikvall blire "Dog the Bounty Hunter" Skiitroligt ju!



Stada ur alla skap i koket forut. Hitta 4 paket av svensk kaffe! Trodde inte ja hade sa mycke kvar! Sa senare aker min kara kaffebryggare pa :D och min tuffa brodrost ar inkopplad, sa fort aptiten satter igang sa satts den igang!
Syndade lite igar och at chokladglass, sa idag ar ja strang och ater kokt fisk o potater...
Usch! Jobbigt o dieta nar inge hander, ser ingen skillnad.. okej, det hara bara gatt nagra veckor, men anda.. For allt gott man haller sig undan borde ett mirakel ske tycker ja... Ska kanske hoppa lite pa studsmattan... Hmmz, kanske senare, inte nu..... we'll see..... Tjoo Hejj !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0